KVIEČIAME Į NEMOKAMĄ KVALIFIKACIJOS TOBULINIMO SEMINARĄ “Depresijos, nerimo, miego sutrikimų atpažinimas ir gydymas, mažinant benzodiazepinų ir į juos panašių vaistinių preparatų vartojimą“
Mokymai skirti: vidaus ligų gydytojams, šeimos gydytojams, gydytojams psichiatrams, gydytojams vaikų ir paauglių psichiatrams, gydytojams neurologams.
Mokymų programa suderinta su sveikatos priežiūros ir farmacijos specialistų kompetencijų centru ir registruota METAS sistemoje. Bus išduodami kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimai
Mokymų trukmė: 6 ak. val.
Mokymai vyks nuotoliniu būdu
Mokymų datos (prašome pasirinkti vieną):
-
Spalio 8 d., registracija https://rb.gy/grv6oy
-
Spalio 11 d., registracija https://rb.gy/jlhv9p
-
Spalio 12 d., registracija https://rb.gy/28qr8i
-
Spalio 18 d., registracija https://rb.gy/eqmeij
-
Spalio 19 d., registracija https://rb.gy/bottnu
-
Spalio 22 d., registracija https://rb.gy/pbaclg
PROGRAMA
9:00 – 10:30 |
Lektorius: Prof. dr. Virginija Adomaitienė, LSMU KK |
· Įvadas. Benzodiazepinų perteklinio vartojimo Lietuvoje statistika ir priežastys. Racionalaus benzodiazepinų vartojimo svarba. · Benzodiazepinai: grupės, veikimo ypatumai, skyrimo indikacijos ir kontraindikacijos, priklausomybės išsivystymo rizika, abstinencija, keitimo ir laipsniško nutraukimo schemos. · Lietuvos respublikos sveikatos apsaugos ministro 2020 m. liepos 3 d. įsakymo Nr. V- 1610 “Dėl benzodiazepinų ir benzodiazepinų dariniams priskiriamų bei panašus veikimo mechanizmo vaistinių preparatų skyrimo ir vartojimo mažinimo ar nutraukimo metodinių rekomendacijų patvirtinimo” įgyvendinimo praktiniai aspektai |
|
10:30 – 10:45 |
Pertrauka |
10:45 – 12:15 |
Lektorius: Prof. dr. Darius Leskauskas, LSMU KK |
· Depresijos, nerimo ir miego sutrikimų atpažinimas ir gydymas suaugusių bei vaikų ir paauglių amžiuje |
|
12:15 – 12:30 |
Pertrauka |
12:30 – 14:00 |
Lektorius: Prof. dr. Virginija Adomaitienė, LSMU KK |
· Benzodiazepinų skyrimas, keitimas ir/ar nutraukimas gydytojo praktiniame darbe: klinikinių situacijų pristatymas ir nagrinėjimas |